WEBOVÁ APLIKACE WEBREKLAMY

Individuální nastavení kampaní
- zobrazování obrázků, videí, textů
- prezentace ve smyčce
- více kampaní za sebou
_edited.jpg)
Možnost dlouhodobého plánování
Plánování samotných kampaní lze i na rok dopředu. Na jednom monitoru lze naplánovat několik kampaní za sebou.

Prodej i pronájem
softwaru
Možnost prodeje softwaru, ale také pronájmu. K vyzkoušení naízíme DEMO verzi ZDARMA.
JAK TO FUNGUJE V PRAXI?
-
Pracovník pověřený správou a zpracováním reklam se připojuje na portál WebReklamy.cz (pomocí jména a hesla)
-
Zdali pracuje na ústředí firmy, z domu nebo odkudkoliv není podstatné (potřebuje pouze PC a připojení na internet)
-
Na portál nahraje podklady reklam - nová videa, obrázky, případně texty a nabídky apod.
-
Z těchto nahraných dat vytvoří jednu nebo více reklamních kampaní (více video sekvencí za sebou, střídání obrázků apod.)
-
Poté stanoví od kolika do kolika hodin bude která kampaň zobrazována – tzv. snímek dne
(např. ráno jde reklama s nabídkou snídaní, v poledne nabídka denního menu a odpoledne nabídka na kávy a zákusky)
-
Následným krokem je určení plánu, ve kterých kalendářním dnech bude reklama zobrazována dle daného snímku dne
-
V případě více provozoven (reklamních panelů), pak posledním krokem je stanovit, pro které z panelů nastavený kalendář platí
Příprava podkladů
Podklady pro reklamní kampaně mohou být videa, obrázky, texty, nabídkové seznamy apod. Před vlastním nahráním podkladů do webové aplikace je potřeba připravit tyto podklady tak, aby následně byla reklamní kampaň oslovila zákazníky.
Možnosti přípravy reklamních podkladů jsou:
-
Zvládnete připravit podklady sami (nafocení výrobků, popisy, natočení videí apod.)
-
Přípravu přenecháte svému grafikovi, který již pro Vás pracoval a pracuje
-
Přípravu podkladů svěříte našim kolegům v HCV group a.s. - více ZDE.







Kampaně reklamních displejů mohou být orientovány na šířku či na výšku.
Také velikost daných monitorů je individuální.
-
Řízené sofistikované zobrazování reklam na reklamních panelech
-
Různé velikosti a orientace reklamních ploch (panelů)
-
Řízení a správa zobrazovaných dat (videí, obrázků, nabídek apod.) pro firmy s centrálou a pobočkami (standardně pro sítě maloobchodních prodejen
-
Příprava podkladů na centrálním pracovišti
-
Provoz jednotlivých reklamních panelů bez nutnosti zapojení pracovníků na jednotlivých pobočkách
-
Jednoduchá příprava podkladů, definice „chování“ reklam
-
Určení časového harmonogramu pomocí kalendáře a denních snímků pro každé zobrazovací zařízení
-
Slučování zařízení do skupin – zjednoduší nastavení zobrazovaných reklam např. dle typu prodejny
-
-
Možnost definování šablon (typů) reklamních kampaní dle specifických požadavků uživatele